GWARANCJA NAJNIŻSZEJ CENY

Twoje zadowolenie jest dla nas priorytetem, dlatego pozwalamy na negocjowanie ceny produktów, które Cię interesują.

  1. CO NALEŻY ZROBIĆ?

    Wystarczy, że wyślesz maila na adres: [email protected] podając poniższe dane:

    • imię i nazwisko
    • link do produktu, którym jesteś zainteresowana/y w naszym sklepie
    • link do produktu u konkurencji (towar musi być oznaczony jako dostępny)
    • twój adres e-mail
    • numer telefonu
  2. KIEDY CENA ZOSTANIE OBNIŻONA?

    Nasz konsultant odpisze do Ciebie w ciągu 24 godzin od przesłania zapytania (w dni robocze). Jeśli niższa cena zostanie zatwierdzona, otrzymasz kod rabatowy, który wpisujesz w odpowiednie pole w swoim koszyku zakupowym. Po wpisaniu kodu cena wybranego produktu zostanie obniżona do wartości, którą znalazłeś w innym sklepie lub na allegro, zgodnie z wysłanym przez Ciebie linkiem.

  3. CZY MOGĘ NEGOCJOWAĆ CENĘ KILKU PRODUKTÓW JEDNOCZEŚNIE?

    Jeśli chcesz otrzymać niższą cenę na kilka produktów, wyślemy do Ciebie kod rabatowy, który obniży łączną ich wartość w Twoim zamówieniu. W takim przypadku należy przesłać do nas linki z tańszą ofertą do każdego produktu.

  4. CZY MOŻNA NEGOCJOWAĆ CENY KAŻDEGO PRODUKTU?

    Tak, jednak są wyjątki, które wynikają z aktualizowania modeli przez producenta bez zmiany nazwy. Przykładowo KAMERA IP TIOC kilkakronie zmieniała swoje parametry w ciągu ostatnich lat. Na rynku można znaleźć starsze i tańsze modele o niższej lub wyższej jakości, przy zachowaniu tej samej nazwy. W takiej sytuacji promocja dotyczy modeli o tych samych parametrach.

  5. CZY MOŻNA SKORZYSTAĆ Z GWARANCJI NAJNIŻSZEJ CENY, PODAJĄC OFERTĘ Z ZAGRANICY?

    Nie. Możliwość skorzystania z gwarancji najniższej ceny obowiązuje jedynie w odniesieniu do innej oferty obowiązującej w sklepie prowadzonym na terenie RP.

  6. UWAGA!

    Sprzedawca ma prawo odmówić obniżenia ceny w stosunku do ceny konkurencji, która stosuje nieuczciwe praktyki dumpingowe bez podania uzasadnienia.